16 Eylül 2009 Çarşamba

EYLÜL ORTASI PEMBELER
















Minicik bir tohumken böyle güçlü kocaman şeyler olabileceklerini hayal etmek bile ne denli zordu.Onca emeğe,telaşa ve uğraşa fazlası ile değiyor bu halleri.Balkonumda Amazon rüyası gibi bir mucize hediye etttiler bana benim tatlı pembelerim.Saksı ve balkon şartlarına rağmen tüm güçleri ile hayata sımsıkı tutunuyorlar.Bazıları iki metreyi aştı.Ben de gövdelerine S şekli verip uç sürgünlerin tavana değerek yıpranmalarına engel oldum.Dokuz fidemden şu anda 21'ini keyifle yediğim toplam 51 pembem var.Minik tulumbamdan akan suyun sesine yemyeşil gür yaprakları ve sevimli pembe meyveleri ile yaz boyu hamağımda bana eşlik ettiler.Hani insanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum sözü varya,kanımca bu tüm bitkiler için de geçerli....
Sevgiyle kalın
Yeşim Güriş

3 yorum:

  1. Kartal'da bahçedeki 6 fideden 2 tanesinde pembeler var bizde de :)
    tembellikten kurtulabilirsem resimleri yüklemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kedilerle oynamaya iki dakika ara ver yeter :)))

    YanıtlaSil
  3. anacım sorma, dışarıdaki kedileri zehirlediler.1 bebeği kaybettik. 1 bebek kaldı onu da eve aldık kıyamadık dışarda bırakmaya. evdeki kedi nüfusu 3 :)
    hepsi birbirinden güzel. hele en büyükleri kedi demezsin kaplan oldu mübarek. eve aldığımızda garibi ölecek haldeydi. en küçükleri 4 parmak boyundaydı sadece o da epey büyüdü, yaramazlığının sınırı yok.
    vallahi onları bırakıp eve dönmek istemiyorum :)
    resimleri yakında yayında. izleyin beni anacııım.

    YanıtlaSil