7 Mart 2013 Perşembe

CNNTÜRK CANLI YAYINDAYDIK

Dün sabah saat 10:00 gibi CNNTÜRK binasına giriş yaptım.X ray cihazından minik pembe fidemi geçirmek istemeyince güvenliktekiler  önce şaşırdılar ama nedenini anlatınca anlayış gösterip ikimizi de içeriye buyur ettiler.İyi ki CNN de idik çünkü baştan sona mükemmel bir titizlikle canlı yayını başarı ile kotardılar.Yürekten teşekkürler.
Konuk koordinasyondan Deniz Bulut Hanım aç olup olmadığımı dahi sordu bekleme odasına alırken...Sevgili kurucularımız Tansuğ çifti ile son bir konular üzerinden geçerken,başarılı sunucumuz Başak Şengül Hanım yanımıza gelerek pembelere olan ilgisi ve bilgisi ile bizleri bir kez daha mutlu etti:)Mikrofon tak,son bir dakika ve başladık...Sorulan tüm sorular,kullanılan görseller öyle uyumlu ve tam nokta atışı idi ki,reji/haber editörü Alpaslan Akkuş Bey hepimizin takdirini toplayıverdi.
Nerden nereye...
Rahmetli Hafize Baliç'in sadece üç domatesi ile minik bir balkonda başlayan bu serüven artık bir rol model misyonunu da yüklenerek ulusal kanallarda,canlı yayınlarda konuşulur hale geldi.
Anamızı atamızı asırlardır besleyip büyüten evladiyelik tohumlara bir nebze faydamız oldu ise tüm PDA üyeleri olarak ne mutlu bize.
Yaşam patentlenemez ve sanırım insanlarımızın tohum üzerinden başımıza gelebilecek her türlü bela konusunda gerçeklerin farkına varmalarını azıcık ta olsa başarmaya başladık!
Nasıl önümüze konan her şeyi yemiyor,giysiyi giymiyor yok ben turkuaz severim,kahverengi olmaz diyorsak,bu domatesin tohumu evladiyelik değil,tadı tuzu yok ve lezzetsiz ben bu Frankeştayn'ı yemem yavrularımıza da yedirmem diyebilmeliyiz...
RAF ÖMRÜ UZADIKÇA İNSAN ÖMRÜ KISALIR...
Yarım saat içinde 10.000 toksik kaloriyi marketten evine taşıyan tembel arkadaşım,bunun faturasını diabet,kanser,alzheimer,parkinson vs olarak çok ağır bir bedelle ödediğimizin farkına ne zaman varacaksın?Neden bunlar ÇAĞIMIZIN HASTALIĞI diye sormazsın???
PDA balkonda doğaya ve doğala,yaşama saygılı olarak pembe domates yetiştirmeyi öğretmek dışında bana öyle çok şeyler kattı ki.Kazandığım onca samimi dostun yanısıra,bakın bir blogum oldu ve internet ortamıyla daha haşır neşir oldum.Birçok konuda bilgim görgüm ve tecrübem arttı,artmaya da devam ediyor :)
CNN binasında yayın çıkışı,televizyoncu onlarca kişinin pembe domatese bu kadar sevgi ve ilgi duyması beni şaşırtmadı desem pek doğru söylemiş olmam.
PDA'nın yarattığı bu farkındalık ve bilinç düzeyindeki kıpırdanma için sevgili kurucularımız Avniye
ve Mehmet Tansuğ çiftine herkesin huzurunda bir kez daha çok teşekkür etmek istiyorum.İyi ki varsınız ve iyi ki ağınıza düşmüşüm :)
İzlemek isteyen dostlarımız için yayın tekrarını da ekliyorum.
Burada yayının kaydı var.

7. Dakikadan itibaren görüşmek üzere.



Nasıl derler;yapımda yönetimde emeği geçen herkese teşekkürler :)
Bana harika bir yaşgünü hediyesi verdiniz :)))

Sevgiyle kalın
Yeşim Güriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder