5 Mart 2013 Salı

MART RAPORU

Merhabalar,
Evimin kapısını açar açmaz ilk yaptığım şey doğruca salona gidip pembe kızlarımı kontrol etmek oldu.Şehir dışındaki bir toplantı için iki günlüğüne evden ayrılmıştım ama aklım hep burdaydı...
Beklediğim gibi çok cılız olan iki tanesi malesef sizlere ömür ama diğerleri cici cici oturuyorlardı siyah fide torbalarında.Hemen çok az miktarda ve oda sıcaklığında su verip,diğerlerinin yanına geçtim.
Toprak çömlekte üç tane çimlenen tohum yüzümdeki gülümsemeyi daha da genişletti.vakit kaybetmeden yanıbaşlarında duran fısfısla azıcık su püskürttüm ve tülbentle kapadım üşümemeleri için.Biliyorum bu ne özen diyeceksiniz ama oncağızlar öyle narinler ki...
Yarın sabah CNN'de canlı yayına çıkacak en gürbüz pembişi de hazırladım.Kendime bu kadar özen göstermiyorum :)
PDA üyeliğini tohum dağıtım işi sonlana kadar dondurduk.

http://www.pembedomates.org/

Tüm üyelerimiz bu aralar ya tohum peşinde ya da çimlendirme.Başarısız olacak yeni üyelerimize benim de bir katkım olsun diye bu sene de fazla fide üretip dağıtacağım.
Tüm pembesever dostlara pespembe bir sezon dileklerimle.
Sevgiyle kalın
Yeşim Güriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder