14 Mayıs 2009 Perşembe

NERDEN NEREYE...




Gece balkonda sefa yapan pembe kızlar,gittikçe serpilip, büyüyorlar. Havalar da oldukça sıcak gidiyor.
Bu iki hatun çiftçi Nurettin tohumlarından.


Bu hanım kızımız ise benim geçen seneki kızımın yavrusu.Yani benim torunum olur kendileri.Adını CANCAĞAZIM koyuverdim.Birinci göbek balkon yerlisi!Tüm fidelerin içinde de yarış birincisi.Nasıl da gururluyum bilemezsiniz!Bu sabah ilk tomurcukları gördüm sanki.Boğazlamasını birkaç gün önce yapmıştım zaten.Bu sene malç tekniğini de deneyeceğim.Ne kadar az su o kadar çiçek tutma oranı.Birkaç arıyı da part time işe alırsam değmeyin keyfime.Yaseminim kış uykusundan kalktı,filizler baş göstermeye başladı bile.Begonvil de ayaklandı gibi.Hanımeli yaprak yaprak.Limonumsa inatla yaşama tutunuyor.Lavanta kışı atlattı.Sardunya kırmızı kırmızı döktürüyor yine.Hepsi nefis parfümleri ile arıları balkonuma davet ediyor olacaklar.Bense sarı sarı gülümsemelerini özledim...


Sevgiyle kalın.
Yeşim Güriş


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder