3 Mart 2011 Perşembe

BAŞLAMAK YADA BAŞLATILMAMAK İŞTE BÜTÜN MESELE BU...

Büyük bir keyifle pembe kızlarımı çimlendirirken,bloguma da tekrar yazmanın sevinciyle,ilk yazımın üzerinden daha 24 saat dahi geçmeden blogların kapatıldığı haberi ile sinirlerim bir kez daha yapılan haksızlığa karşı zıp zıp zıpladı!
Açmayı denedim Pembe Sürgün'ü ve kocaman kırmızı bir yazı!!!

Bu siteye erisim mahkeme karari ile engellenmistir.

Aynı ülkenin vatandaşı olarak suçlularla bir kefeye konmak kabul edilir bir şey değil.Kabahatimi aslında biliyorum.Her haksızlık karşısında susmak,hakkımı aramamak.Tüm atasözleri doğru olmak zorunda değildir.Doğru olan böyle gelmiş,böyle giderleri,KURUNUN YANINDA YAŞ DA YANMAZ olarak değiştirebilmektir.
Biraz önce bloguma erişmeyi başardım ama bir dakika sonrasının garantisi ne yazık ki yok.
Küçük harflerle konuştuğum sürece de ne yazık ki bu böyle sürecek...
Türkçemizi bilgim ve görgüm dahilinde en iyi şekilde kullanmaya çalışırken,daha ''ı'' ve ''ş'' harflerini bile kullanamayan bir klavyeden çıkmış çok yaralayıcı bir karar...
Bugün kar var okulları bir gün kapatalım.Hatta okulları hepten kapatalım,sorunu da kökten çözelim!!!
Hırsızlık yapanlar,hak yiyenler herzaman cezalandırılmalı.Birkaç suçluyu cezalandırırken milyonlarca suçsuzu da cezalandıran yasa sizce adaleti sağlar mı?Benim IP'im temiz,beni ve benim gibi milyonları koruyacak internet yasasının acilen çıkması gerekiyor...
Başladım ve devam edeceğim.Yazacağım.Onlar nokta koysunlar.

BENİM VİRGÜLÜM DE VAR!

Pembe kızlarım horul horul uyuyor görünseler de,çekirdeklerini çatlatıp,başlarını dimdik uzatacaklar,bu ilk tohumdan beri hep aynı.
Onlar uyur gözükseler de,aslında sadece güç topluyorlar...

Sevgiyle kalın.,
Yeşim Güriş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder