19 Ağustos 2009 Çarşamba

PENTHESİLİA VE DİĞER KIZLAR












Penthesilia çok uğraştı hayata tutunabilmek için ama İğneada dönüşü anladım ki onu artık koparmam lazım.Buraya kadarmış!Soldan hafif hafif büzülmeye başlaması büyümenin durduğuna işaret!Ben de kopardım.Ne yazık ki içinden hiç çekirdek çıkmadı!Bakalım aynı fidenin üst kısımlarındakilerde neler olacak!!!

Diğer iki ufaklık ise oldukça bol çekirdek verdiler!Önümüzdeki yazı rahatlıkla çıkarırım artık!Eh yeni yönetmelikle tohum takasını bile yasaklayacaklar ya!!!Ne günlere kaldık!Flaş haber yasadışı örgüt üyeliğinden PDA suçlu bulundu!Ömür boyu pembe renk giyemeyecekler ve domates yiyemeyecekler!!!
Şakası bile insanı haksızlıklar karşısında dehşete düşürüyor...

İki minik farklı tonlarda dikkatinizi çekti mi bilmem.Biri daha pembe sanki...
Fidelerin boyları yakında balkonun tavanına varacak ama elim varıpta bir türlü kıramıyorum tepeden.Varsın pembelerim küçük olsunlar.
Domates yemeğe bayılan ben bu ikibuçuk pembeyi yerken biraz duraksamadım dersem yalan olur.
Yine de nefistiler!Orman kanunu bir daha kanıtlandı...

Sevgiyle kalın
Yeşim Güriş



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder