17 Mart 2009 Salı

FİDE TORBALARI VE OTOPARK SAVAŞLARI!




Dün gece mini mini sürgünler,boy boy poz verdiler kırmızı kamerama.Ağustos gibi onların poz poz,pembe pembiş resimlerini çekebilirsem ne mutlu bana.Rüyamda hep sarı çiçekler ve çıtır koyu yeşil yapraklarının eşsiz kokuları...

Sabah sporunu biraz da abarttıktan sonra,doğru ikinci şaşırtma zamanı şaşkın şaşkın aranmamak için fide poşeti aramaya.Yaşasın,belediyenin fidan satış yerinde hem de zımbalanmış hazır halde,tabi hemen 40 taneyi (umut dünyası işte!) sadece 2 liraya aldım.Mor,pembe sümbül kokularıyla,içim rahat,evimdeyim.Sitenin otoparkında yürürken taşların arasında beyaz harika bir çiçek bana gülümsedi.Tonlarca betonun karmaşasında ,oracıkta,yapayalnız tek bir yumru kök, nasıl bir yaşama tutunma öyküsüdür ki esen soğuk rüzgara rağmen beni durdurur ve kamerama kocaman bir tebessüm hediye eder!

Yazın balkonumda hamağıma kurulup,bir elimde güzel bir kitap,fonda akan su sesi,diğer elimde taze yaptığım gelincikli gül şerbeti ve olmazsa olmaz Pembişlerimin zamanı duraksatan o tarif edilemez kokusu...Bazen aceleciliğim tutuyor.
Bu sayfalardan zaman zaman pembelerimden haber verirken,bazen de PDA mail grubumda da değindiğim sağlık,beslenme ve spor konularını da paylaşacağım
Yeşile sarı,sonra da kırmızpembe ne yakışıyor.Dolunaya az kaldı.Tam ekinoks zamanı.İkinci parti tohum ekme zamanı...
Sevgiyle kalın.Yeşim Güriş

5 yorum:

  1. http://www.pembedomates.org/uye_bloglar.asp
    Resim yuklemeye başlamışsın zaten...
    Bir de PDA logosu koyabilirsin.
    Tarif:
    (Kumanda Paneli/ Yerleştir/Sağ Panel)den yola çık, sağdan sabaha kadar dosdoğru yürü!

    Peter Pan

    :))

    YanıtlaSil
  2. Sizi hep seviyorum.Çok ve dosdoğru!
    İYİKİ VARSINIZ ...

    YanıtlaSil
  3. ha ben de bu zamanlar bi hiperaktif durumdayım. sabahın köründe kalkıyorum. kuşlar bıcır bıcır. herşeye rağmen bahar geliyor arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Evet yaşasııın.Balık tutmaya da gidiyoruz di mi?

    YanıtlaSil
  5. bak ben o kısmı unutmuştum,evet evet gidelim :)

    YanıtlaSil