14 Mart 2009 Cumartesi

GÜLÜMSEDİ!




İlk tohumum bu sabah pembe pembe gülümsedi bana ...Ben de ona ...!Sürgünün pembesi olur
mu,olur. Keyfiniz yerinde ise herşey pembe tonlarda olur.
Tam dört gün olmuştu onsekiz minik tohum salonumun en baş köşesine kurulalıberi.Geçen sene İstanbul'u köşe bucak aramıştım,onları uyutup,uyandırabileceğim,en keyifli beşiği bulana kadar.PDA üstadlarının cömert bilgi akışı sayesinde de sıkıştırılmış kağıttan yapılmış mini minilerden alıvermiştim yine keyifle gülümserken,tam da bu günü hayal ederek.Yorgan bulmak ise daha kolaydı.Benim canım pembelerimin o narin tenlerine ancak kuştüyü yakışırdı.Torf bu iş için biçilmiş kaftan.Bir de cibinlik ayarladım mı,tamam.Ne harika,o da beşiğe dahilmiş!Geçen yaz balkonumda ürettiklerim tabi başımın tacı.Tam beş tane!Sonra sevgili Tansuğların kurucusu olduğu PDA'nın verdiği,evvelki seneden titizlikle sakladığım on adet.Hafize Ana bak yine bahar geldi.Sarı sarı PEMBE ANAların açma vakti.Sen huzurla uyu.Biliyorsun emanetin tam 1200 emin elde...Bir de beni bu yaz pembeye doyuran Beykozlu Nurettin'in üç tanesi etti mi onsekiz pembiş!Balkon çiftçisi için büyük nimet!Ben ancak dokuz fideye annelik edebileceğim.Diğer tüm kardeşleri başka sevecen ellere teslim etmek hem hüzünlü,hem keyifli...Geçen sene evlatlık verdiklerim yüzümü kara çıkarmamışlardı.Dilerim bu seferde yüzümün pembesiyle bu işten çıkarım :)
Dünyalar tatlısı Avniye Hanımcım.Bana blog açmam konusunda önayak olduğunuz için çok teşekkür ederim.Her zaman dediğim gibi İYİKİ VARSINIZ.

İYİKİ PDA VAR.

Sevgiyle kalın... Yeşim Güriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder