18 Mart 2009 Çarşamba

BU BICIRLAR ÇOOOOK MERAKLI!




Sabahın büyük bir bölümünü blog ayarları ve resim yükleme çalışmaları ile geçirdim.Avniye hanım sağolsun PDA logomuzu da yüklemeyi öğretti.Gerçi Pembe Sürgün yazısı,PDA logosuyla üst üste bindi ama buna da şükür!Benim sekiz kafadar keyifli keyifli salonda masanın üzerinde birbirleri ile büyüme yarışına girdiler.Dayanamadım resimlerini çekeyim dedim ama açık havada.Tamda bembeyaz bulutlar mavi gökyüzünde dansa başlamışken kaptığım gibi bıcırları doğru balkona.Üşüyecekleri endişesiyle iki poz şipşak,hemen içeriye geri aldım.Mayısta gece havalar 10 derecenin altına düşmeyeceği için balkona taşınabilecekler.Ama şu anda hala kuvöz bakımına muhtaçlar.Sulamaları bile bebek dozajında,spreyle,narin gövdelerine hiç dokundurmadan.Fazla su,boya gitmelerine neden oluyor.

Eskiden bisürü kedisi olan hatunlar vardı bir tahtaları hafif yerinden oynamış.Modern şehir hayatında,modern yetiştirme adı altında üst üste tıkılmış,ilaçlar,vitaminlerle yaşatılan zavallı tavuklardan bir farkı olmayan apartman sakinlerindenseniz,şimdilerde moda balkonda Pembe Domates yetiştirip avunmak.Havlamadıkları için komşularla papaz da olunmuyor haliyle!

Galiba bir resim daha ekleyeceğim.Balkona ilk çıktıklarında hemen minicik başlarını uzatıp etrafı koklamaları yok mu!ÇOOOK ŞİRİNLER ÇOOOK...
Sevgiyle kalın.Yeşim Güriş

1 yorum:

  1. ışık için nasıl da boyunlarını uzatmışlar.ben de iki günde bir falan yönlerini değiştirip jimnastik yaptırıyorum fideciklere.

    YanıtlaSil