27 Temmuz 2009 Pazartesi

SAKINAN GÖZE FIRTINA BATTI!







































Sitenin girişine ektiğim pembe fidesine güvenlik görevlilerimizin hepsi gözleri gibi bakıyorlar sağolsunlar.Herhalde başında 24 saat nöbet tutulan tek pembe bizimkisidir arkadaşlar!Tam da güvenlik kulübesinin önüne ekmiştim.Etrafındaki gülleri bile iyice budamışlarki bizim haspa daha da rahat büyüsün diye.Sulama yaparken yapraklarına su gelmesin diye az uğraşmıyorlar.Hepsi dört gözle meyvelerin oluşmasını bekliyor.Dün malum korkunç bir fırtına vardı.Ne yazıkki bazı dalları ortadan yarılıvermiş nazlı pembe kızımın!Güvenlikte bir telaş ki sormayın,görende sanki Allah korusun sitede cinayet işlendi sanır!Nasıl üzgünler nasıl mahçuplar anlatamam.Hemen bir parça tülbent,biraz kağıt bandaj,bolca doğal ip,makas,çapa ve yağsız süt yanıma alarak,ilkyardım yapıverdim.Resimlerde gördüğünüz beyaz sargılar bizim hanımın estetik operasyonundan sonraki hali efendim!Sargıları ne zaman alacağımı zaman gösterecek!Hastamızın iyileşme süresinin zahmetsiz ve çabuk olmasını dilemekten başka yapabileceğimiz birşey yok!Çatlayan dalları sıkı sıkı tülbentle sarıp bandajladım.Alt ve üstlerindeki ağırlık yapabilecek bazı dalları aldım.İyice her dalı ipe alıp sonsuz işaretimizle sabitledim.En sonunda da bir litre yağsız süt ve su karışımı ile şımarttım.Bakalım ne olacak?Başka bir yöntem bilen varsa pembe domateslik namına yorum yapsın lütfen!
Ben tam bunları yaparken güvenlikçilerden birinin babası cepten aradı oğlunu.Hatay'ın bir dağ köyünden bizim kızın halini sordu!Anlayacağınız sadece siteye giren çıkan değil güvenlikçilerin memleketlerindeki akrabaları bile bizim kızı tanıyor,seviyor ve hepsi organik tohumlarının peşinde!Hataylı amcadan biraz yanık gübre mi istesem :)))
Sevgiyle kalın
Yeşim Güriş

5 yorum:

  1. sevgili Yeşim hanım pembelerin başına gelenlere üzüldüm.Ben sizden pembe fidesi almıştım hatırlarsınız,fideyi bana vermeleri için güvenliğe bırakmıştınız o zaman kendileriyle konuşmuş güvenliğin önüne ektiğiniz penbeleri yazdığınız gibi ihtimamla baktıklarına şahit olmuştum. Allahın izniyle bu kadar büyümüşken vede kökleri yerde topraktayken hemde bu kadar sevgiyle büyütülmüşken onlara bir şey olmaz.bana emanet ettiğiniz penbişi soracak olursanız o kadar yoldan getirip özenle ekmeme rağmen maalesef aynı gün solup öldü .ben çok üzüldüm sizide üzmemek için bildirmedim.herhalde fidenin o boya gelene kadar saksıyla buluşmaması, sıcak havanın veya yer değişiminin etkisi oldu.ben de pazardan dahaevvel aldığım dört kök domates fidesiyle avundum onlar büyüdüler iki saksı salkım domatesm var bügünlerde üzerindeki domatesler kızarmaya başladı diğer ikisaksımda normal büyüklükte sekiz domatesim var.onlara gözümüz gibi bakıyoruz .artık inşaallah seneyede penbelerin keyfine varırız.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun yeşim hanım.
    nedir bu pembişlerden çektiğimiz:(
    Fırtınadan benimde 1 fidemde biraz ayrılma oldu ama destekle şimdilik sorun yok. EEEE üzerlerinde o kadar domat olursa taşıyamadılar nazlı kızlar. Bnadırma hala fırtınalı zarar görmesinler diye büyük yuvarlak masayı aralarına koyup koruma yaptım çok işe yaradı. Hem bu sıcaklarda da pembelerime çok iyi geldi. İşten eve gelince fazla rüzgar yoksa alıyorum ki havalansılar güzeller

    YanıtlaSil
  3. yeşim hanım,
    fidelerin zarar görmesine çok üzüldüm.ben size katılalı bir kaç gün oldu.çok yabancı sayılırım sizlere.fakat ben de bu fidelerden edinmek istiyorum.bana yardımcı olurmusunuz?
    selamlar
    ahmet eryılmaz

    YanıtlaSil
  4. Yeşim hanım geçmiş olsun ama endişelenmeyin kızlar toparlanır.Onlar sevgiyi ve sütü çok seviyor.Siz her ikisini de verdiğinize göre şimdi biraz bekleyeceksiniz.Mutlu haberlerinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Zavallı Fideciğim gerçekten de toparladı gibi harika!Destekleriniz için herkese teşekkürler.
    Ahmet Bey,üzgünüm şu anda yapabilecek birşey yok çünkü ekim mevsiminde değiliz.Lütfen PDA'ya üye olun ve Şubat gibi yapılacak tohum paylaşımını bekleyin.Seneye keyifle kendi pembelerinizi büyütmeniz dileklerimle.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil