25 Nisan 2009 Cumartesi

HER SEFERİNDE COK ERKEN...





İnsanın hayatına dokunabilen,güzellik ve doğruyu hep gösterebilen ama ne yazık ki sadece sekiz saniye gibi geçen bir sekiz şanslı seneciğim oldu canım eniştemle.

Allah rahmet eylesin.
En sevdiğim,ana bellediğim,canım Yüksel Teyzemin melek yürekli eşini bu Çarşamba günü öğlen vakti aniden yitirdik...Göklerin yarılırcasına ağladığı gün.Kara toprağa teslim edildiği an,güneşin pırıl pırıl açıp,mezarına bıraktığımız onun kadar saf beyaz çiçeklerin üzerine arıların gelip,bal alırken bize yaşamın hala devam ettiğini fısıldaması...

''Güçlü ol hep kızım'' derdi...''Kızım burası senin evin her zaman gel kal'' diyerek sadece bana huzurlu evinin değil o şefkat dolu kocaman yüreğinin kapısını da açan,hiçbir zaman görmediğim baba sevgisini,şefkatini ve korunma hissini bana sonsuz veren,Allahına teslim olmuş bir melekti canım eniştem.Ne Teyzeciğimin ne de benim, biran bile olsun kalbini kırmamış,bizi hep iyiye yönlendirip,maddi manevi herşeyini bizimle paylaşmış,hayatımda tanıdığım en bereketli ve en eliaçık insandı o.
Yolu ışık olsun...
Seni hiçbir zaman unutmayacağız canım Mahir Eniştem.
Mekanın cennet olsun.
Ardında bıraktığın emanete siz tekrar kavuşana dek gözüm gibi bakacağıma,bana her zaman ettiğin emsalsiz nasihatlara nefes aldığım heran harfi harfine uyacağıma,sana ve anama layık bir evlat olacağıma namusum ve şerefim üzerine söz veriyorum.

Nurlar içinde yat
Mahir Hatipağaoğlu...

2 yorum:

  1. sevgili yeşim,

    teyzene , sana ve tüm ailene başsağlığı diliyorum.mahir eniştenin mekanı cennet olsun.

    görüşmek üzere
    asuman ercan

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    Hepimiz çok teşekkür ederiz.
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil