3 Haziran 2009 Çarşamba

BAL BALKONDAN SEVİMLİ HABERLER!























16 gün dile kolay!Nasıl da özlemişim bıcır kızlarımı!Onlar da beni üzmemek için bakın nasıl da serpilip gelişmişler.Sabah büyük bir keyifle birlikte kahvaltı yaptık!Sonra ne mi oldu!Resim çekerken bir de farkettim ki bana harika bir sürpriz hazırlamışlar pembişlerim.Mercimek kadar bir yumru bir insanı bu kadar mı mest eder!Onca yorgunluğuma rağmen tüm gün sırıtarak dolaştım ve eve döneceğim anları iple çektim.Yarın kahvaltı sonrası niyetim malçı kaldırıp toprak eklemek ve koltuk almak.Zira bugünkü kontrolümde her yerin harika köklerle kaplandığını farkettim.Tabi iki solucan da!Nerden geldiler anlamadım.Karıncalar bunca katı tırmanabiliyor mu yoksa onlar da mı asansöre biniyorlar merak ediyorum :)))Limonumu ve hanımelimi otoban sanıyorlar ve öyle tatlılar ki...Acaba saksılarda ne yiyiyorlar?Herkes rızkının yermiş ya ne kadar doğru...
Pembe tohumlar benim.Benim ve benden sonra geleceklerin!Bana nasıl Monsanto üretimi tmt 538574 dayatırlar!Farkındaysanız domates demedim çünkü değiller!Ancak kod numarası ile anılabilirler tıpkı Ford Focus 1600 TDI ya da Arçelik tost makinesi ZST 2345 gibi!Tost makinesini yemediğim gibi uyduruk TMT 538574 adlı sentetik maddeyi de asla yemem,yedirmem ve de yetiştirmem!Konu ile ilgilenenler biraz daha aşağılara doğru göz gezdirirlerse beni daha iyi anlayacaklardır.
Tohumlarımıza sahip çıkamazsak sahip çıkacağız ki?

Sevgiyle kalın.
Yeşim Güriş



2 yorum:

  1. çok canlı duruyorlar. tahtaya vuralım. bazı fidelerinizi, daha büyük, daha olgun meyve almak için tek gövdeye bırakmayı düşünürmüsünüz. incelemek isterseniz ben blogumda bu konuya değindim.

    YanıtlaSil
  2. Tak Tak Tak!Cümlemizin pembişleri nazarlardan korunsun :)
    Ben de bugün sizin bloga bakacaktım.Sanırım çift gövdeye gidenler var hem de çiçekli :(
    İçim acıya acıya kıracağım birini başka çare yok!
    Sevgiler

    YanıtlaSil