22 Haziran 2009 Pazartesi

PEMBELER,HENÜZ BEBEK VE YEŞİLLER

O bana ben ona bakıp duruyoruz tam 10 gündür ama bir değişiklik yok.Hayata inatla tutunmuş diğerleri gibi kuruyupta düşmüyor.Tam bir savaşçı hatun.
Adını Penthesilia koydum!














Bu nasıl bir keyiftir anlatamam.Beşibiryerdelik takan hatunların sırıtışıyla pek te gururluyum bu aralar!Eh dile kolay tek fide de beş tane pembiş!Pek te sağlıklılar maşallah!
Diğer fideler sapsarı çiçeğe durdular.Bakalım neler olacak?
Fesleğen ve lavantalar bu kadar yüksekte işe yaramayınca eski bir taktiği uygulamaya karar verdim.Saksı yakınlarına tabakla çiğ et koyuyorum.Dün toplam üç arı benim balkona ziyarete geldi bile!Müşterileri arı sokmasın diye otellerdeki et ile yapılan kapanlardan esinlendim ve işe yarıyor sanki!
Bugün toprak seviyesini arttırabilmek için plastik yükseltileri takıp bol bol boğazlama yaptım.Yarın yağsız süt banyosuna 15 gün aradan sonra devam.Yasemin ve hanımelinin altına saklanan galeri sinekleri için her iki saksıya da malçlama yapıp,birkaç kadife de onlara diktim.Galeri sineklerine ölüm!Arılar bu kata çıkamıyor,bu bücürlerin bu kadar yüksekte ne işleri var anlamadım ki!
Malça rağmen gitmezler ise,elektrik süpürgesi ile 5:30 sabah seanslarına devam.Pembişlerimi kimse rahatsız edemez.Onlar benim nazlı güzellerim.
Sevgiyle kalın
Yeşim Güriş

2 yorum:

  1. Pentesilia'yı susuz bırakmayın sakın. Savaşçı da olsa kraliçeler özel bakım ister :) Geçen yıl salkımda bu şekilde kalıp büyümeyen domatesler kardeşleri kızarıp koparıldıktan sonra büyümeye başlamıştı.

    YanıtlaSil
  2. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Hemen itfaiyeye haber salıyorum arazöz yolda!Abartmayı hiiiiç sevmem :)

    YanıtlaSil