12 Haziran 2009 Cuma

HAZİRANDA BALKON KEYFİ PEMBE OLUR HAMAKTA


































Ne güzel sonunda düşlerim gerçek olmaya başladı.Mart ayında minicik bir tohumla başlayan pembe hayallerim sonunda gerçeğe dönüşüverdi!Şu anda balkon hamağımda yatarak keyifle yazıyorum bu satırları.Etrafım çepeçevre domates fideleri ve minik pembelerle dolu!Dolu derken abartmayayım sanırım tam beş tane oldular,sarı sarı çiçekleri ise ayrı bir keyif!Galeri sinekleri de,turuncu kadife çiçekleri ile pembişlerimi toprak altı ve üstünden korumaya aldıklarından beri fesleğen ve lavantalarımın yanısıra,teğet geçer oldular iniş pisti sandıkları saksılarımı.Yeni üyelerimize vermek üzere yetiştirdiğim fidecikler de gayet sağlıklı!Hatta o kadar fide talebi var ki sanırım resmini gördüğünüz sonradan suya koyarak elde ettiğim köklenmiş pembişleri de dileyenlere dağıtacagım.İyi ki Rasim Beyin önerisini dinleyip çatallaşan gövdeleri içim acısa dahi kırıp teke indirmişim.


Hem bana hem de fide istyenlere yaradı!

Doğaya saygının,dolayısıyla PDA'nın öğrettiği en güzel şeylerden biri de TUTUMLU olmayı ilke edinmek.

Aysuncuğumun güzel sütlerinden yaptığım yoğurt,Feriköy organik pazardan alınan pancarla yapılan kavurması,Urfa'dan taze keme sote,pembe domatesten çorba yanında dasalata ve yine ev yapımı torba yoğurdundan yapılmış taze çilek ve organik dut pekmezli buz gibi tatlı...Yemeğe kimi çağırsam :)))

Şehrin gürültüsünü yok etmese de saklayan mini tulumbam ne yazık ki alttan su damlatmaya başladı.Silikon tabancası ve biraz siyah silikon işimi görür!Eh ne yapalım apartmanın tepesinde doğa aşkı bu kadar tatmin edilebiliyor!Gülmeyin lütfen.Siz bir de yaseminim ve hanımelim açtığında görün benim cangılı!Sardunyalarım ve Bodrum papatyalarım kıkırdaşıp duruyorlar limonumun haline.Ben yokken uçan bir zararlı duman etmiş benim yakışıklı limonu.Tel tel dökülmüş tepesindeki yapraklar.Hemen onu da acil serviste mini bir oprerasyonla adam ettim sayılır.Tek başına bir limon meyvesi hala inatla büyümekte...Yakında tomurcuklar da açar yine.

Zavallı apartman görevlimiz beni tanımasa şüphelenecek vallahi!Şaka yollu sormuştu zaten geçenlerde onca toprağı görünce yine,acaba balkona ceset mi gömüyor muşum diye!!!Komik adam vesselam!

Allahtan bina yeni ve sağlam.Eski bir balkon imkanı yok bu kadar ağırlığı kaldıramaz çökerdi!

Sitemizin girişine bu sene de bir adet pembe diktim kendi ellerimle.Yeni güvenlik umarım iyi bakar canım fidemize.Giren çıkan görsün en güzel kimmiş,duymayan bilmeyen kalmasın.Hele ki Tohum Yönetmeliği 5. maddesi ve diğer hain saldırılar sonucunda olabilecekleri...

Off yine canımı sıkmayı başardım.Hemen güzel bir roman alayım,elimi de şöyle bir gezdirdim mi benim nazlı pembişlerimin üzerinde,elime bulaşan kokuları bile beni tekrar gülümsetmeye yeter ve umutla savaşmaya tüm donanımımızla devammmm...




Sevgiyle kalın

Yeşim Güriş

2 yorum:

  1. merak etme arkadaşım. senin balkonun çıkma balkon değil. çeker yani. devam et sen !!

    YanıtlaSil
  2. Karnın acıkırsa haberim olsun kiraz güzeli :)

    YanıtlaSil